tvungen

Jaha jag var tvungen att skriva här och på Face book ang att vi som är föräldrar
ska ta vårt ansvar.
Vi kan dricka någon annan kväll.Jag jobbade ett par år som fritidsledare Vi jobbade alltid den här helgen ute
på natten.Tog hand om en hel del ungdomar. Glömmer aldrig en lite ung tjej vi valde att köra henne hem istället
för till Maria ungdom Tjejen var kanske bara 12 år Jätte full nästan borta men hon sa sin adress
Vi jag och en kollega kör henne hem Plingar på med flickan mellan oss.Mamman öppnar stup full
Skäller på oss för att vi stör,hon ser inte sin lilla dotter ner spydd,frusen,trött,full 12 åring. Men mamman ser
inte att det är hennes dotter.Vi körde henne till Maria den natten Det blev rapport osv.Tänk om hennes mamma
kunde ha festat en annan kväll.
Jag bestämde mig då att så länge mina barn är  ute dessa nätter är jag nykter så jag kan hämta dem om de behöver
att jag är hemma och kan ta i mot dem.Det finns så mycket tid senare i livet som vi kan festa vi föräldrar.
Nog om pekpinnar nu
Ha en bra kväll ta hand om de era
Jag har min yngsta hemma,min äldsta är på par middag med sin pojkvän min mellersta nykter ska se ett band med en kompis.Jag är nykter bara ätit för mycket godis bara kan köra om någon behöver mig
kram kram
imorgon är det sköna Maj

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Nu går vi ut, ringer om jag behöver hämtas=)

2010-04-30 @ 22:57:50
Postat av: kerstin

Ha en kul kväll killar sköt om flickorna

kram mamma

2010-05-01 @ 00:14:15
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/
Postat av: ethelgericsson

Hej, din bild har hamnat tillsammans med mina på google, vill du vänligen ta bort den o grattis till en jättefin blogg!

Svar: hejsan hur har den kommit dit och hur tar jag bort den?Vänligen kerstin
lenaelsabeth

2012-06-29 @ 00:48:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0