tisdag skogen

Trött hm sovit länge men ändå trött.
Jag har lite ont i kroppen idag med.
Börjar känna i halsen med Hm vad jag är gnällig slut med det
Idag är det en ljuvlig dag Jag ska till skogen med barngrupp matsäck
härligt  Hoppas vi hittar lite blommor:)
På fredag kommer en väninna upp till mig har inte träffat henne på flera år.
Hon bor i Karlshamn.Det ska bli jätte kul att ses.
Jag måste vara frisk då
kram kram ha en bra dag
Hoppas alla kommer ut lite idag.
Jag har vänner som har behandling, operationer ja lite av allt möjligt,
hoppas de har en bra dag i alla fall. Styrke kram till alla dem (Ni vet vilka)
kerstin sköt om er allahmm det är kärlek det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0