synd

Nu är det illa med mig Ont i halsen och örat känner mig så sjuk.
Stannar hemma idag med inför operation tänk om jag inte får den...
Jag måste annars blir det så jobbigt i sommar,
Jag var ner till vår vårcentral fick vänta ett par timmar :Men så fick jag träffa prinsen
Dokt han sa att det är bacill i din hals,körde ner en pinne tog hals prov och blodprover.
Lite fördelar har man när man nämner att man har haft eller har Bc ska så vara med tycker jag.
Fick vänta en tio min till Då kom han riddaren prins dokt sa att nej nej det vara Bara Virus Härligt eller ej
Jag har lika ont i halsen än.Ska ringa min bröst dokt nu och berätta detta se om han i alla fall operarear  mig på onsdag hoppas nu håll tummarna.
Jag vill inte skuta upp den  kram må gott
Ja som ni förstår är jag lite frustrerad  Renee är ju här vi ska ju shoppa idag hm.
Få se med alvedon kanske det funkar en kortis
Krya på mig snarast kramhärligt gott  saknar vill ha NU!!en sådan kanske hjälper lite?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0