sova

Bli frisk ska jag nu sova är bra då dricka te är bra
Köpa nya jeans kändes bra det med.
Jag har ju främmande från Karlshamn här min kompis Renee hon bor på Globen Hotell
Vi var på Globen idag åkte den nya hissen upp utanför Globen trodde jag aldrig  att jag skulle våga
jag är ju höjd rädd Det var 130 m över havet på toppen
Jätte vackert såg ut över hela Stockholmser lite skraj ut
Gör den resan alla man blir glad av den
Nu ska jag släcka sova Har ingen bok att läsa snyft..;)
Men men finns värre saker
kram kram 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vad häftigt! Den vill jag också åka :)

2010-04-27 @ 16:24:33
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: renee

Lite rädda var vi allt men kul var det :-)

2010-04-28 @ 17:42:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0