sov

Inatt har jag sovit som en Dununge underbart (men lite läskigt)att sova på tablett...
'Men det behöver väl jag då just nu.
Idag är det lite sol inge regn Jag ska få åka ut i skogen UNDERBART
Ska plocka Tussilagon hoppas det finns,jag såg att vid Glömstavägen fanns de.
Hoppas det blir en underbar dag nu
måste skynda mig att klä mig
sa jag att jag känner mig inte lika stel i högerarmen men inte full rölighet än
Idag när vi ska gå så långt tar jag mjuka inlägg i Bhn
Hoppas att alla som jag har möjligt het och komma ut lite idag Tänker på mina med systrar som ligger inne
på sjukhus behandlingar osv.Jag kan bli ledsen för dem när jag har dem imina tankar
kram sköt om er ala njut så mycke ni kan alla!!
Ta va´ra på tiden ni har
puss
KERSTINFramtiden ljuvliga älsklingar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0