söndag Härligt

Sol Sol och varmt igår såg jag vitsippor Nu är våren kommen.den var fin

Jag kom på att förra året till Valborg fick jag cellgifter på torsdagen dagen innan Valborg
Spruta för låga vita blodkroppar på Valborg afton Så då var det en lugn helg.
Min älskade Sandra fick sin portacat in operad dagen före Valborg.
Det där med stora helger är inget för vår familj värkar det som!
Jag har ju fått diagnosen innan jul två år i rad.
Känns som helger är inge bra för oss.Jag som älskar högtider.
Kommer i år antagligen ha jätte ont i operations stället.
Men men jag är glad och tacksam att det blir av nu,hoppas inte min förkylning ställer till någe bara
Nå nu ska jag städa hmm!! ett måste när man ska få besök
Ska bli så kul att min väninna Renee kommer upp från Karlshamn
Ska åka in och hämta henne ikväll.
MÅ gott i solen .Kram
liten rolig kvinna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0