sängen

Så nu har den här lördagen med gott En jätte trevlig dag med min klass kompis Irene
Jätte kul att träffa henne vi har inte setts på 20 år,men hon var sig lik.'
Sedan hem laga middag till Erik och mig titta på tvn han satt och såg på Filmen med mig
Kul det med det händer inte så ofta vi har inte samma smak Men Millennium gillade han med.
Nu är det ingen mera helg innan min bröst operation jag är ärligt talat jätte nervös
Fattar inte varför jag är det egentligen. Nervösare  nu än när jag skulle ta bort brösten.
Skumt men men kanske det är för att jag inte vet hur detta kommer att kännas.Men som min svär son Herdi sa ikväll kan Linda Rosing kan jag Klart det kommer gå bra.. sov gott var rädda om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0