Så var den här dagen översnart påsk
Jag har bara tagit en promenad och handla mat och tidning
sedan hem läst nyheterna Läste att en kvinna skjutit två män
Herre gud stackars lilla hon hon är sjuk och har inte kommit under vård
Ja nu har två mäninskor  mist  livet för att hon inte får den vården som hon behöver
men nu kommer hon få den...
Sedan sov jag ett tag. Städningen får vänta tog det värsta bara.Jag är nog en latmask....
Ikväll är det inte Hollywod fruarna snyft det är ju förbaskat tråkigt
Vad ska jag se på då ?*L*
Ja något ska det bli en film kanske
Hoppas alla som jag känner har haft en bra påsk helg
och att alla barn har haft  det bra, sluppit en massa fylla och bråk
kram ta hand om er må gott
Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0