Onsdag

Idag ska jag jobba eftermiddag vi ska ha Apt arbetsplatsträff ieftermiddag.
Så då får jag jobba från 1430-1830.
Konstigt att komma in på eftermidagen.
Jaha jag ska se om Erik och jag åker och hämtar passen.
Få se om han orkar det.Han är ju trött!!!Hewrre gud ungdommar de är så trötta!!
Jag börja läsa på min bok igår bra lite hemsk den här med ibörjan. Hu så en del har haft det.
Men intressant att läsa en kvinnas skildring bakom gallret,hon har suttit inne i över 20 år av sitt liv .
Hmm jaha jag borde kanske hämta mina sommar däck ikällaren och åka och byta dem.
Ja vi får se vad som händer idag
Min nya fågel har lyckast att rymma ur buren idag hon är ute nu och flyger runt ilägenheten..
Måste väl ta in henne igen.

Jag ska ialafall ringa min bröst kirrurg har ont i operationsområdet stramt och hårt
ska fråga om det ska vara så verkligen.Så var det inte förra gången..
Ni får ha en grå mulen dag idag sköt er så hörs vi igen
ler kram på er Kerstinden här bilden är så fin

Kommentarer
Postat av: JENNY VENNBERG

Tack, vad glad jag blir ! Otroligt kul att höra :)

2010-04-07 @ 21:50:32
URL: http://www.jpic.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0