kylskåp

Igår sluta min kyl att fungera bara la av...
inte så kul mer jobb Jag fick en massa bra förslag på Facebook
hur m
an gör då..Jag la ut allt i kylväskan med kylblock i utt på min balkong
tur att det var kallt inatt.
Idag ringde jag til Jouren men nej kylskåp kommer de inte för
Bara om det är en lång helg!!
Så jag får snällt vänta till kl 08 imorgon och ringa Familje Bostäder.
Jaha så bra  ut och in från balkogen för att hämta mjölk..
Annars var det en lugn läördag för lugn men det behövde jag efter fredagen.
Titta förstås på Mellenium så bra Men herre gud vad de slås
Jag blir lika stolt som mamma varje gång jag ser den för Sandras körkort är med ifilmen
Hennes namn står ieftertexten med,hon var med i den produktionen.Hoppas hon får mera jobb.
Idag ska vi jag och Erik åka ner till Slagsta Marina och äta middag
det kommer bli kul att se deras miner när Erik kommer.
Hoppas alla får vara ute lite idag isolen
och att ni tar hand om er
kram kram kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0