gröt

Godmorgon nu startar jag dagen med Gröt,rivet äpple på, linfrön,mjölk och Tranbärdryck
kaffe kan man vara nyttigare?nej inte jag ialla fal..
Sovit dåligt igen Har börjat med att somna sedan vakna efter en timme och kan inte somna om.Då måste jag ta en insomningstablet sedan sover jag som en dununge..
Lite trött idag då istället.
Men men det går väl över.?
Idag jobbar jag från kl 10-14 sedan ska jag på stan med min dotter härligt kanske leta skor då till mig.
ovanligt att jag köper något till mig när hon och jag handlar
Hoppas på den där solen som är utovad..
Jaha ha en  underbar frisk dag hoppas alla mår så bra som möjligt idag
kram kerstin
Ta hand om er på bästa sätt..hmm det är kärlek det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0