Fredag

Fredag Härligt!!!Hoppas Hoppas på sol nu den här helgen
Men har hört att det kanske ska komma snö!!!
Jag som tänkte fixa lite på min balkong men men.'
Jaha ja har ni nu läst min artikel i Tidningen M Magasin Maj nr den kom igår
Jag tycker själv att den är bra skrivet bilden är bra,naken men bra.
Hoppas att få lite kommentarer ang den.
Jag tror att ni kan läsa den på nätet tidningen är bra annars med handlar det här nr om Love
Kärleken som jag bara älskarTack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin Har ni för övrigt märkt att jag har stavningsprogram nu?
Det skulle jag väl haft från början när jag börja blogga?
Ha nu en underbar dag fredag så hörs vi snart igen
kram ta hand om det ni har.
Puss

Kommentarer
Postat av: Jessica

Skitbra bilder och artikeln blev jättebra!!!!



Kram Jessica, killarna hälsar!

2010-04-16 @ 08:01:26
URL: http://jessan75.blogspot.com
Postat av: renee

Jättefina bilder :-) men artikeln har jag inte läst men jag kan väl få göra det när jag kommer

2010-04-16 @ 19:12:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0