Måndag den 16/3

Jaha nu har det gott en månad sedan jag skrev
orkar liksom inte skriva varje dag.
Jag har fått min första cellgiftsomgång.
Det gick relativt smidigt klart att tårarna rann när giftet rann in  i blodet..!!
Stina var med min BRÖST VÄN!!! det ni en bröst vän mmm??
ja som sagt var det var ju bra att resan börjat
Sedan har jag blivit ett år äldre 46 år tiden går.1/3
Jag var frisk i fyra dagar pigg som en pingla.
Sedan minsan kom det,jag blev som sjö sjuk med allt vad det innebar.
ett par dagar.
frisk ett par dagar hann gå på tjejmidag hos Gunilla jätte trevligt jag drack ramlösa,de andra gott vin.Vi såg på slagern ihop.Jag låg på soffan (en skön sådan har de)
Sedan braka det loss för mig sov hela söndagen.På kvällern kände jag att jag fick feber hör 39,2
det blev att fara till sös.39.8 när jag kom in.
Fick vara där ien vecka låga vita blodkroppar och  infektion.
Tråkigt var det att ligga där,men det var snälla ialla fall.Nu är jag hemma ska till dokt imorgon hon ska se om jag kan starta min andra omgång på torsdag.
kram kram var rädda om varandra /Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0