träff 2

Hmm nu så har vi träffats två gånger??mr H Hopas han inte bara tar för sig nu.
jaha ja jag bara undrar vad han vill med mig??Han får fan inte leka md mig :Hoppas han inte är en objuden gäst till imitt liv ..Jag har ju rdan ett par sådna imin kropp..Nu nämare sig operationsdagen 12/1 kl 13 då sker det..
han vet att jag ka operars på måndag ..att jag kommer vara sjuk ett tag det tycks inte bita på honom.
Jag bara undrar vad fattas han då?
jaha ja Jag  förstår sig ju inte på män......

Jag undrar hur mina släktingar  har det i tailand
Du Soffan om du har tid och om du läser detta
skriv!!!tack kra ta hand om er ordentligt all mina kära nu puss/kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0