söndag 13/4

Ikväll är det med blande känslor jag går och sover.
Min Fredrik ska imorgon bitti kl 0750 operara sig ihuvudet.Kart jag är supernervös för hans skull.
Hoppas han inte kommer att få så ont som förra gången år 2000 då var han bara 12 år och operarde sig .samma sak men den här gången  sa dokt skulle det göra mindra ont.Han klarara detta med.
Sedan är det 8 års sedan Sandra bröt armen imorgon då de upptäckte cancer i hennes arm.herre gud vad tiden går.

Känns som vi har drabbats hårt under år 2000 ska det aldrig ta slut?
jag mår si och så jag har gott halv vägs nu i behandlingen tre st av sex jippi!!!
trött på att må illa bara.

Jag (vi) fick en glad ,god, trevlig, lugn ,påsk hoppas alla jag känner fick det.
Jag åt ute på resturang på påskafton med släckten Uffe som hade namnsdag och allt glömde det förlåt...
Sedan till Farfar Åke med alla barnen utom Erik han vill ju inte följa med tyvär.Det var som vanligt jätte god mat och trevligt
Idag var det en villo dag för oss,sedan till Ks med Fredrik
så nu Godnatt jag håller alla tummarna för dig Fredrik imorgon
kram till alla Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0