måndag 27/4

Härlig med  lön!!!
jag missa visningen på trean i högdalen
Gör inget den låg på våning 5 har aldrig bott så högt
det är sant uppvuxen i en villa i Hökmosen.
sedan i Örby på en trappa,efter det midsommarkransen 2 trappor,söder 4 tr men då var jag  ny kär
ingen balkong där,sedan östgötagatan nb ingen balkong där heller,Sture by en trappa balkong,Rågsved nb Balkong
mot skogen härligt.Jag vill ha balkong och inte så högt upp....Helst ett hus nu med trädgård,en ny Volvo,hund,en man som är händig,rolig,har humor,snäll,omtänksam,trogen.
Kan jag inte få det nu????

Jag har bytt till sommardäck härligt!
ser framimot Lördagen då ska jag på FEST 25 gånger tre
Skoj skoj
kram på er alla Kerstinjaha då fyller jag (50) år vilken jäkla ålder...hmmm men skoj var festen ialla fallFest

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0