Fredag 3/4 körkort

Grattis till körkortet Tommy (Fedriks kompis) idag härligt..för honom.

Jag skriver inte så ofta orkar inte liksom,tjata om min sjukdom.

Jar har haft ett par BRA dagar nu samtidigt som solen kom.Härlig känsla Tänk om

det är så nu när våren kommer mår jag bättre?

Jaha samtidigt som Påsken kommer ska jag ha min tredje behandlng,tänk då har det gott halva tiden av

behandlingen.Samma dag ska Sandra in med sin axel till dokt.Fredrik ska in på undersökning inför opertionen på

Tisdagen efter påsk.Det blir lite läskigt att de ska operera huvudet igen.Hoppas allt går bra för oss alla.

Det ska det väl göra !!!

Tänk nu är våren här Hoppas Vår känslorna blommar iår....

Kram på er alla Tack!!! Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0