hej

hej idag är det onsdag..jag har jobbat på förskolan till kl 16 sedan tog jag en rask promenad över Skanstullsbron (vi är med på något som  heter Star steg det är en gång tävlig) vi från min förskola är fem st som blev med av 15 st...hm?!
Vi som är med är från 45-67 år det kallar jag panter tanter det..jag hade gott 20370 steg igår
Idag blir det säkert mindre men då har jag simmat 800 meter efter jobbet
det räknas som 2700 steg det lägger jag ihop ikväll
Skoj att göra något vetigt av sin fritid
Det är dimma över Stockholm mindre skoj ha det underbart alla ikväll /kram Kerstin

Kommentarer
Postat av: sophie

kul att du har skaffat blogg

2008-11-05 @ 19:50:04
URL: http://barasoffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0