Frisk

ÅÅÅ vad  jag önskar mig kära tomten att inte ha Cancer jag vill vara frisk!!!
Jag vill bara det kära tomten,Ska det vara så jäkla svårt att bara lämna vår lilla familj ifred?
Jag bara vill få vara ifred. Jag vill inte ,önskar inte att denna jävla oväntade gäst kom in imitt liv igen.
Jag har haft han här förut.Kära snälla tomten, Gud eller Jesus ja vem fan  som helst ta bort honom från mig..
 Jag vill bara bli Frisk NU!!!!!!
Jag hade inte cancer på min önskelista
Vem har sagt välkommen till dig???
Inte jag ialla fall så ta och försvin ur min kropp nu!!! Försvin ut igenom med mina tårar nu.....
<Ska det vara å svårt????
Tack snälla
kram kerstin

Kommentarer
Postat av: sophie

du kommer klara detta jatte bra, tank bara posetivt sa mycket det gar , jag vet att det inte ar latt att tanka posetivt men forsok for det kanske hjalper!!??

2008-12-27 @ 09:02:39
URL: http://barasoffans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0