Söndag och idag åker jag iväg med tåg till Kalmar.

Jag älskar att åka tåg. Gör ni det eller inte? Jag har tagit en tyst vagn. Ja ni läste rätt.! Kan ni som känner mig väl tänka er? Jag har frivilligt valt tyst vagn! Så skönt ( tror jag).Ni ska få svaret när jag kommer hem....Jag ska sitta och läsa, titta ut genom fönstret älskar att resa genom Sverige. Jag ska resa ner till min väninna ( känt henne sedan barndommen).
Vi ska först träffas hemma hos henne i Kalmar ett par dagar. Sedan bilar vi till mitt älskade Karlshamn, ett måste för mig minst en gång per år. Älskar att bo nära havet. Jag ska skulle vilja köpa mig något där. Få i framtiden Ha nu en underbar Söndag Värmen är på väg tillbaka så nu ska här badas Vet inte om jag kommer vara på bloggen den här veckan Annars hörs vi snart Kram
Åk försiktigt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0