Torsdag 18/6 Grattis Björn på namnsdagen

Vad jag är lycklig lottad som har fina barnbarn.
Igår eftermiddag fick jag vara med Lucas #Farmorshjärta Vi åt mat och jordgubbar till efterrätt
Sedan skulle vi ta en kvällspromenad då hade en farbror ramlat ihop utanför på gården hos Lucas Vi stanna och väntade på ambulansen Men den tog så lång tid på sig. Så vi gick till Mariatorget köpte glass. Satt där i parken och tittade på folk åt vår glass.Sedan sa Lucas vi går hem och ser om farbrorn har åkt iväg.När vi kom hem så låg han kvar på marken ! timme och 10 min ska de få vara så vi bor i Stockholm. Men Lucas vart glad han fick titta in i ambulansen och tjejerna som körde prata med honom. Sedan var det nästan dax att borsta tänderna och gå och lägga sig. Jag frågade om jag kunde få en kram Men nej sa Lucas det är ju Corna tider :) svarade Lucas ..
Men jag skulle ligga bredvid och klia honom på ryggen gos killen.
Vi prata lite om semestern och vilka han var kär i
Så nu har jag tankat kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0