Godmorgon

Hej snygg bröst korg inte min.
Idag är det torsdag
Min sköterska ringer och talar om att min dokt är sjuk
Blev nästan fulliskratt dr sjuk:)
Ja så jag får inte komma på återbesök imorgon.
Får komma den 6/12 samma dag som jag ska börja jobba.
Om brösten skulle svälla eller jag få feber ska jag åka in akut.
Hm?

Ja nu ska jag och Erik ta fram bilen vi ska åka och handla till Högdalen
Gå på Nordea bla handla mat på Ica, kanske hinner tita in på Kicks det gillar jag.
Men inte Erik han kan ju vara hos tandläkaren då.
Hoppas alla har en bra dag ta vara på er alla sköt om er

Igår fick jag veta att en ung små barns mamma har drabbats av mera objudna gäster (cancern)
den har spritt sig ihela hennes kropp,levern,ryggen,hjärnan.Så orättvist livet är.
Tänder ett ljus för henne ber att hon ska få fira den här julen med sina barn och man.

Tänk på varandra kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0