våren

Är det våren som kommer nu ?
Det droppar utan för mitt fönster.
Härligt men ute på Årastahavsbad var det sååå mycket snö..
Herre gud när ska all den smälta?

Idag är jag trött låg och läste lite somna en stund.
Det är en tråkdag idag tycker jag,ska väl ta tag imatlagningen för imorgon.
Har handlat idag så nu har vi iallafall mat för flera dagar.
Det är skönt när man storhandlar så har man hemme sedan
Behöver man bara handla bröd,mjölk (samt godis)
Men nu på måndag börjar jag jobba då ska det bli indragning på godis'
Mera frukt då!!!
Mitt löfte nästa vecka Mindre godis mera frukt...
Måste lägga mig igen en stund puss kram på er alla hoppas
jag inte håller på ett bli sjuk...den här bilden är så fin

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Jaa tänk om det kunde vara så underbart att våren är påväg... :)

2010-02-27 @ 17:46:21
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0