torsdag 10.02.04

Nu är det två veckor sedan jag operade mig idag.
Känner mig lite tom kväll.
Tror att jag är trött var ju en skum natt
Ikväll ska jag sova tidigt igen,säjer ofta det men sedan blir det sent endå.
Men men jag var på sös och tömde mig på 1½ dl sårvätska idag gjorde det inget ont. Hmm den här sjuksköterskan var bra.

Sedan var jag till mitt jobb märkligt att barnen bara säjer hej sedan är det som vanligt
Det kändes som jag var tillbaka idag och jobba Barnen är så härliga gud vad jag har saknat dem
Har ju varit sjuk nu sedan den 28/12 09.

Men snart så kommer jag tillbaka Härligt

Snö snö har vi nu i Stockholm såg en snö skottare på Åhlens taket på söder fy katten vilket jobb de har nu.

En kvinna fick föras till sjukhus idag efter en istapp föll på henne sa de nu på nyhetrna.Var fösiktiga när ni går ut.

Jaha jag har läst ut tre böcker sedan jag blev sjukskriven: Kvinnan som lekte med elden,Snabba casch,
Den lilla fången.Nu ska jag börja med I taket lyser stjärnorna få se om jag pallar för den...
jag gillar att läsa böcker.

Jag ska prata lite nu med F och E mina gull pojkar hmm 20 och 22 år
kram på er alla var rädda om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0