Tant varning

Det jag gör  nu är en tantvarnings grej
Jag väntar på Posten....Det gör gamlingar och jag idag!!Jag tittar ut igenom fönstret
tittar ner för gatan kommer inte hon snart??
Herre gud Kerstin skaffa ett liv tänker ni nu.
Men det är just det jag väntar på en kod som gör att jag kan skaffa ett liv....
Spänande va?
Jag ska sedan bara hon med stort H har kommit ska jag åka in på söder kanske handla mig något..sedan utbildning.ÅÅ jag glömde prata om kärleken   Tittade på ett nytt avsnit av Glaumor  vet ni jag grät av lycka på det programet idag hmm??
Först lite föräldra fika på förskolan.Vet ni vi har ett sådant bra f-fika där 4 st föräldrar par hjälp åt att fixa
Då tar de och bjuder de andra familjerna.Ett bra tipps barnen är med sina föräldrar och fixar till oss andra.
Härligt det ska bli att komma och ta en smörgås idag.För det har vi med bestämt att det är ju bättre med matbröd en massa fika bröd (hmm)! Ler jag håller med det är bra.
Tack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin härligt gott  saknar vill ha NU!!må bäst ska er ett liv!!!Jag ska det när posten har kommit Kerstin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0