ska jag eller inte?

Jag har inte bloggat på mycket länge hösten 09 
Men nu kanske jag ska berätta hur det har varit.
Jag har gott igenom en resa av behandlingar opererad ett bröst borta
Jag har börjat jobba på halv tid på min älskade förskola i auguste 09
jag kände att mina krafter kom åter sakta men ialla fall på gång.
Jagfick en ny chans till livet .
Började jobba 75% sedan  under hösten
Härligt träffa lite manliga pekanta med skönt...
Jaha vad hämder tror ni i december 09 kallas på ett mamografi besök det första efter cancern.
De undersöker mig jätte noga Tack för det!!!
Hittar en ny Jävla knöl så klart i det friska bröstet Värden rasar samman
Jag tappar allt, Det är samma dag som jag annars älskar Lucia firande på förskolan.....
Jag får veta att knölen är jätte liten men endå Varför på mig igen finns det inte flera kvinnor idenna värd???
Jag åker tillbaka till mitt jobb sjunger med alla barn genomför en underbar lucia dag med barn,personal,
föräldrar samt jobbar kompisar'
Sedan rasar min värd
Kan inte resa på rehabveckan jag fick av Bc fonden
Stannar hemma med mina barn gråter svär m.m.....kram skriver mera sedan tårar rinner nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0