Något som jag funderar över

Tänker att min man dör innan mig vi har då bestämt att vi ska ha en familjegrav. Jag lever och har hälsan för älskar mig i en ny man, lever lycklig i en massa år med honom. Sedan dör jag (gud förbjude )Ler Men inte vill jag väl då ligga i graven med min första man? Och stackars den andre manen som måste sörja mig vid min första mans gravsten... Hjälp vad krångligt !!! Så nu har jag bestämt mig strö mig bara för vinden tänk på mig överallt, sörj mig överallt i stället. Jag vill inte ha en grav. Inte för att jag har någon exman och ingen familjegrav heller ....Så tack för det Kram ta hand om varandra i livet i stället. Det var en fundering bara, så här efter den här helgen.

Kommentarer
Postat av: Jessica Högberg

Knepiga frågor, verkligen. Bra att prata om, men kanske även skriva vad man vill om man vet...

Svar: Jag ska göra det hämta ett Vita arkiv på Fonus
lenaelsabeth

2017-11-06 @ 07:22:42
URL: http://lchftrollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0