Men kär nån ??

Låter jag gnällig när jag småklagar på Sofia? Jag gillar hennes framåtanda, att hon mjukat upp prins Carl Philip, att hon vågar satsa på viktiga frågor som dyslexi, eller varför inte hennes egen hjärtefråga Project Playground? Men hon kanske skulle snegla en smula på hur Victoria och Madeleine hanterat det kungliga arvet och ha en smula respekt för kungliga traditioner. Nästa vår stundar ytterligare ett barndop på Drottningholm, prinsessan Madeleines tredje barn ska döpas. Det blir mer traditionellt, jag lovar. Både vad gäller musikval och klädsel slut citat Låt nu de leva sitt liv Skräm inte bort dem Tycker jag personligen. Jag tycker det behövs allt Ta hand om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0