jäkla sjukdom

Med ett brustet hjärta och tårar i ögonen......... Jag kan ärligt säga att detta är den svåraste tiden någonsin........ Jag vet vad cancer och behandling kan göra för att en kropp och sinne som jag har sett denna omvandling. Ibland undrar jag om behandlingen är värt det i längden. Det verkar som att göra mer skada än nytta. Inget är mer smärtsamt än att se någon i slutet av sitt liv på grund av cancer. Försöker le och vara positiv, men efter cellgifter och strålning... Du vet personen är fysiskt förändrats och de lider med denna sorg. Jag vet att många av er inte ger ett skit om detta budskap, eftersom naturligtvis cancern har inte rört dig. Du vet inte vad det är som att ha kämpat kampen eller hade en älskad som leder en kamp mot cancer. För alla de män och kvinnor jag vet, jag be dig om en liten tjänst och endast en del av er kommer att göra det. Om du vet någon som har lett en kamp mot cancer, fortfarande kämpar eller som gått

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0