Torsdag

Jag sov som en kratta inatt vakna av ljud ovanför Somna om vakna kl 0930, så sent.. Men jag behövde väl sova ut
Nu chattar jag lite, läser bloggar Ska ta mig ut idag å en lång promenad vet att de är bra för hälsan Måste bli pigg ska ev till skolan imorgon. Idag fyller två av mina väninnor år Grattis till er bägge ni betyder mycket Skönt att ha goa fina väninnor omkring sig
Det ´fotot är till dig Helen goa fina Tack för en ljuvlig midsommar.
Det är så att jag längtar tillbaka
Så ha nu en bra dag Ta hand om er och varandra Puss och kram

Kommentarer
Postat av: caroline

Mysiga bilder! :)

Svar: Tack
lenaelsabeth

2014-10-02 @ 16:42:03
URL: http://celandine.blogg.se
Postat av: Helen

Tack för fina fotot och tack för en härlig Midsommar <3 Ser fram emot att åka upp tillsammans igen =) Kram

Svar: Ja det gör vi eller åker utomlands ett gäng brudar
lenaelsabeth

2014-10-07 @ 12:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0