14/7 Måndag

Jag längtar efter harmoni och frid i världen och skulle helst vara rättvis mot alla. Jag finns alltid där för mina vänner och hjälper dem gärna på traven med mina råd. Jag finner det dock svårt att säga nej och jag borde akta mig för att bli utnyttjad. Ja det står så i mitt horoskop Ja det kan ju stämma ...
Jag tog blogg ledigt i helgen ja i alla fall på Söndagen Mys helg blev det Idag har min syster A varit på besök hon ville se min nya lägenhet Och träffa min dotter och barnbarnet. Underbara prins Rafael
Grattis Viktoria vår fina Kronprinsessa
kram ta hand om er Trevlig 14/7.14

Kommentarer
Postat av: kerstin ehrenholm

söta barn love

2014-07-16 @ 08:39:30
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0