Torsdag

Min långa dag ni vet jag stänger Sedan ska jag upp och vara barnvakt i familjen... Roligt.
Idag vid Lunch kommer min familj att få åka hem från BB Hoppas nu de tar det lugnt Och att inte alla springer dit på en gång De behöver lugn och ro... Jag tänker vänta till i helgen Om jag kan ;) det är svårt jag vill ju se han hela tiden
Någon sa på skämt att, Om jag hade vetat det här hur mysigt det är att bli mormor Hade jag hoppat över att bli mamma....roligt eller hur?
Ha en underbar dag alla Mycket snö det är väl kaos på Tbanan idag
KRAM!!!

Kommentarer
Postat av: caroline

Fint! :)

Så hemskt :( men tur att det överlevde!!

Svar: ja tack och lov
lenaelsabeth

2013-02-07 @ 12:21:09
URL: http://celandine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0