Forts

På mitt 54 års år Jag har ålders noja 55 år i morgon Jag var lite förhäxad över midsommar helgen Tänk den helgen förtrollar...
Ja sedan semester till ljuvliga Turkiet bara en vecka med Nina skulle tänka mig att åka tillbaka i år. Mycket Skansen och Allsången härligt Mycket sommar häng med goda vänner sol,bad mys med familjen Första veckan i Augusti träffa jag A på en kräftskiva med gamla vänner vi hade ett fling på ett par månader lite spännande men det blev inget mera
Vi är vänner hörs ibland I Oktober blossa en gammal fling upp vi hängde med varandra fram till nyåret. Jag var nog kärare i honom än han i mig.... Nu är vi bara vänner ska inte vara något annat
Han är inget bra för mig-----Jag är för bra för honom...sa han tänk er För bra? Julen och Nyåret var bra helger vi fick vara friska umgås med varandra i vår familj Min stora son blev 25 i dec Ja det var det så långt . Hoppas på ett bra år i år. Kram godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0