livet

Varför ska livet vara så orättvist för? Barnen är uppspelta och längtar efter att få börja skolan igen efter jullovet och när dom kommer dit första dagen udag efter jullovet så får man se att flaggan på skolgården har hängts på halvstång och man får reda på av personalen efter mkt spekulationer att det är 2st skolklasser som har mist 2st klasskompisar och släkten till dessa barn har mist en hel familj på 2vuxna och 3barn i en tragisk bilolycka!! Detta är så fruktansvärt och obegripligt så det är inte klokt! Usch och fy säger jag bara! Ska verkligen krama och pussa mina barn lite extra varje dag och tänka att jag är glad som har i min närhet varje dag! ♥ ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0