Tisdag kväll

Jobbat Gymnastik på chemat
En härlig dag
lite sol på näsan med var ute 1½timme
Sluta tidigt vad händer då lägger de avd möte hmm??
Får gå ut en sväng på stan handla toning till håret
sedan avdmöte bra sådant prata länge och väl
där efter Tandläkaren
Synd att det ska vara så dyrt att träffa min snygge sådan och ont gör det med....;)
men snygg är han allt
Hem och laga middag till E
Nu tona håret
få se hur det kommer se ut?
jag är med ien tävling ska skriva spelautomater imin blogg förstår inte hur jag ska göra?
Kram sköt om er ta vara på er
Ha en bra natt

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas din toning blev bra =)) Måste köpa mig en toning jag med , måååånga gråa strån som har dykt upp. Tur att man kan fixa och trixa med lite färg ;-) Sov gott ! Kram

2011-11-15 @ 21:54:54
URL: http://Svarts67.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0