Söndag

Nu är Den glada Midsommar över fort går helgerna.
Nu är det en solig söndag 
Jag ska tvätta packa åt E som ska vara hundvakt på landet med sin farmorså nu är familjen samlad alla barnen
så skönt för dem att få egen tid...
Jag får min tid lugn och ro...fin eller
Kommer nog skriva ensamt om någon dag.
S och H är i Ungern saknar dem.F är ute i skärgården saknar han med.'
Konstigt att jag vill så gärna att barnen är med mig på storhelger
någon som känner igen sig?
Ha en underbar Söndag det tänker jag ha
KRAM ta hand om erTitta och njut av den här bilden fin det är kärlek i luften kram

Kommentarer
Postat av: jeanette

Hoppas du haft en härlig midsommar! kram

2011-06-26 @ 19:47:07
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0