Godnatt

Godnatt ska sova börjat på en ny bok
som heter, Ett mycket bättre liv. handlar om en liten flicka som blir kidnappad....
Hemska böcker jag läser nu
Sedan det värsta på hela semester 
Idag ville ingen gå på Allsången ingen ville gå med mig
fast det är gratis
Min ex svärmor sa nja det ska ju börja regna ......
då hör jag mig själv säja du struntar vi väl i det
Men kom det något regn
NEJ!!!!
Så för första gången den här säsongen stanna jag hemma
så trist så dumt!!!du var det värdens drag på Skansen hmmSå nu ska jag vara på alla gångerna som är kvar
Nu så ringde en av mina bästa kill kompisar
och bara ville tala om för mig vilken fin,snäll,bra,söt och trevlig vän jag är
Älskar honom
Han har semester och festade
så då kom han och hans fästman på hur fantastik jag är....love
så godnatt pussar på er alla sov gott
Kram var rädda om er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0