tittar ni ikväll?

Anders Bagge, (Dansar med Cecilia Ehrling) Ja han måste ju överbevisa exfrun Laila.
Figge Norling, skådespelare, (Dansar med Oksana Spichak).
Frank Andersson, fd brottare, (Dansar med Charlotte Sinclair). Har Magnus Samuelsson varit med så kan han också;)
Hannah Graaf Karyd, fd artist, (Dansar med Calle Sterner). Kan ju inte vara sämre än sin syster som var med-09.
Jessica Andersson, artist, (Dansar med Kristjan Lootus).
Helena Lundbäck, ryttare, (Dansar med Jonathan Näslund).
Alexandra Pascalidou, programledare, (Dansar med Ludvig Jerkander). 
Björn Ranelid, författare, (Dansar med Maria Lindberg)
Denise Rudberg, deckarförfattare, (Dansar med Tobias Wallin).
Alexander Rybak, artist, (Dansar med Malin Johansson). Har pojkbandet EMD, så varför inte Rybak?
Tina Thörner, rallykartläsare, (Dansar med Tobias Karlsson).
Andreas Weise, artist, (Dansar med Sigrid Bernsson).


Kommentarer
Postat av: vanessa

Hej kan inte du hjälpa mig med en sak?

Jag har gjort ett inlägg på min blogg där det är två gymnastik dräkter.

Men jag vet inte vilken jag ska köpa, Skulle bli jätte glad m du sa vilken som var snyggast :D

2011-01-08 @ 14:22:08
URL: http://vanessaolssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0