Nu är det nya tag som gäller!!

Nu så ska det bli stopp med godis ätande varje dag.
Jag har varit på hälso puls idag.
Men jag blev endå ganska nöjd Jag har bra kondition för min ålder.
Fast jag varit sjuk i två år. Inte kommit igång med träningen.
Men jag slavar med maten äter hellre godis och smörgåsar
Jag har svart bälte i godis ätande:)

Men nu så är det slut 
Jag kan äta lite en dag iveckan,inte mycket varje dag .
Sedan börja komma ut och röra på mig mera Dans,simma promenader....
Så ikväll är det vindruvor i godis skålen
Nu ska jag titta på Bibliotekstjuven på ettan
Sköt om er
kram på erTitta och njut av den här bilden fin det är kärlek i luften kramvar rädda om er!

Kommentarer
Postat av: renee

Du får börja med lördagsgodis då. Jag klarar mig utan godis men är tokig i choklad. Var på gymping i måndags. Lovar dig att min kondition var urkass.

2011-01-26 @ 20:57:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0