Vad har hänt?

Idag rekord blogg läsare...'
Jag kom från tandläkaren nu inte kul
30000 tusen ska det ha för sätta in tre st nya tänder
Där rök
min utlandsresa.
Jag ska söka ett lån så klart
Tänk att tandläkaren ska vara en klass fråga....
Annars en toppen dag sol,vi tog färjan till Hammarby sjöstad
var i Luma parken
underbart..
Saknar min vän och kollega bara
så nu ska jag lägga mig och fundera på tändrnaden här bilden är så fin
Sköt om era tänder ät inge godis!!
Ta vara på er alla'
sov gottsnart så är det vinter....

Kommentarer
Postat av: Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa

Det är verkligen läskigt dyrt att gå till tandläkaren. Lika bra att inte gå dit haha ;)

2011-08-25 @ 16:53:10
URL: http://kristinsandgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0