söndag 5/9 2010

Ja då vaknar jag pigg och glad
lite snuva kvar ´nyser men mår bättre.
Härligt en dag med sol är det här i Stockholm.

Ska ta mig ut i solen. Hoppas alla kan det idag.
Alla kan ju inte det en del av mina bloggläsare är sjuka
och kan inte ta sig ut.Tänker på er alla.
Tack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin
Igår var det en trevlig familje fest Tack Fam  S  Röjehag.
Alltid lika kul att vara med er.Säger som min son sa när jag körde honom ut.
Hela den familjen är så gästvänliga man vill liksom bara stanna kvar hos dem.:)

Idag ska jag rensa och plocka  städa och ni som följer min blogg vet ju att de är en av mina svaga punkter
Städning men jag har ju köpt en ny dammsugare då blev det lite roligare...'
Ha en bra dag sköt om er alla
puss


Kommentarer
Postat av: Elin

SV; Jasså ojdå den är populär:)

Ha de bäst! Kram

2010-09-05 @ 10:36:46
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0