Hemliga Fredagen

Ni som följer min blogg vet vad hemliga Fredagen är för en speciell dag för mig och barnen
på min Fsk.Jo den dagen vi har hemliga lådan,alla tar med sig en sak vi pressenterar den på en stor
samling kan ta upp till en timme innan alla barn har visat sina saker 27 st...Jätte kul,jag gör lite shov av det
hela.

Sedan ikväll bär det ut till Tullinge med hela familen ska bli kul.Stina har fyllt år och Sophie 17 år och 41 år.
Det blir väl en trevlig fredag?
Jag är så glad för att lägenhetsvisningen vart  lyckad
Nu kan vi börja packa ordentligt.'
skönt

Trevlig helg på er alla mina veckoläsare.
Ni andra hörs ikväll
puss var rädda om er i helgen
Tvätta händerna och kör försiktigt

Kommentarer
Postat av: renee

Jag önskar dig en trevlig helg också. Det blir nog ingen flytt för mig för det är inte läge att sälja hus nu. Skit också :-(

2010-09-24 @ 15:43:09
Postat av: kerstin

Desamma till dig hoppas du har det bra kram

2010-09-25 @ 00:24:35
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0