Måndag morgon

Hemska Måndag morgon,först försover jag mig,sedan häller jag mitt kaffe imin dator.
Åker till jobbet det var rena avkoplingen att jobba Träffa gulliga rara barn och kollegor.
Sedan hem packa en kartong (det säjs att man har en kartong per kvadratmetér).Någon som vet?
Ikväll sedan har min tangentbord så klart pajat Jag har ju en mugg kaffe med mjölk idet.
Imorgon är det jag som kontaktar Folksam....
Tråkigt att jag fick blogga så här sent.kl är  03 på natten.Lånar Eriks dator varför vakna jag så här tidigt?.
Kram på er alla
Frågade min vännina Nina vad  ska hända mera nu in för flytten??
Men nu sa hon att de vänder Hoppas det !!
Ta hand om er alla Jag ska det varaTack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0