Lördag Morgon

Snö,frost kallt är det idag men jag tror solen kommer snart;)
Vet ni igår var det en kille som jag lärde känna 1995
som tog kontakt med mig på MP
Hm 15 år sedan kul vi ska kanske fika idag.Om jag hinner jag upptäcker varje dag saker
här hemma som jag inte visste om att jag har.Hm mera kartonger måste jag ha inköpa idag.
Bilen måste bara tina upp.
Jag vakna tidigt i dag kl 06 pip!!!
Behövdes inte mera sömn tydligen
Nu så snart ska jag ta en låda  i köket till
kram ha en bra dag alla!!
Körförsiktigt det är halt
pussung Kerstin 25 år

Kommentarer
Postat av: jeanette

Vad intressant! Lycka till med flytten! Man behöver alltid typ dubbelt så många kartonger än man trott, konstigt det där. kram

2010-10-23 @ 09:10:00
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0