Hemma!!!

Ledig nu till på fredag skönt!
Ska packa städa lite sedan träffa min kurator
Ska bli skönt att få prata med henne,nu när jag har jobbat ett tag.
Hon är så bra.När jag blev sjuk tacka jag först nej till att gå till en kurator.Tyckte jag hade så stort nätverk
omkring mig så det behövde väl inte jag!!
Men tack och lov att min dokt sa att jag skulle pröva att gå dit.
Nu vill jag inte sluta att träffa henne.
Bra att prata med någon som är utomstående.
Jag har kört in min Fredrik till Södermalm
Hämtat nya banan kartonger så nu ska här packas.
kram sov gott alla
Sköt om er ta hand om varandra
så nu är familjen samlad alla barnen

Kommentarer
Postat av: kerstin

Sov gott alla. Snart kommer snön!!!

2010-10-20 @ 22:25:15
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0