Hejsan!

Nu så ska det spaklas Vad gör man inte för att bli lite fin ialla fall.
Vi ska ta bilder idag
Jag ska till dokt först håller på att förtränger det!Tack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin
Sov som en stock inatt Bra jobb jag har man sover gott av det;)
Kram sköt om er idag Jag berättar vad Dokt Anna sa sedan (jätte nervös)
Ex Svärmor glömde berätta mår inge vidare hon åker på något konvallasent hem för rygg op patienter.
Hoppas hon får det bra där.
Kanske ska vi hälsa på henne idag på Huddinge.
kram

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag har gjort ett inlägg om hur en arbetsdag inne på Gekås i Ullared ser ut! Gå in och läs om du vill veta:D Har du varit där någon gång?:)

2010-10-14 @ 17:57:00
URL: http://liborius.blogg.se/
Postat av: kerstin

Jaha du det har en gång per år.Gillar att åka till Ullared kram

2010-10-14 @ 21:09:35
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0