Grattis till mig Tack

Grattis jag har haft rekord den här veckan på blogg läsare
Tack för att ni återkommer och att ni läser min blogg.
Idag har jag semester det har jag inte haft på länge bara semester...
Känns som jag skulle kunna ha det mera.Alla borde unna sig en dag ibland.
Jag sov länge Hm!kl 08 vet inte om det är länge?
Men hur  som, sedan ringde det en Jesper från Försäkringskassan
För att tala om för mig att de inte hade ett läkarintyg längre en till 1/10
och de stämmer jag är ju frisk jobbar heltid.Så bra sa han,försäkringskassan gillar att
man går och jobbar.
Så nu tar jag och packar lite till idag hittade mera böcker igår i ett skåp mera barnböcker..
kram må gott sköt om er Ta en semester dag från vad ni nu håller på med.
Ha en bra dag 

Kommentarer
Postat av: sofia

ja verkligen:)

2010-10-21 @ 18:07:41
URL: http://sofiajahnkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0