ÅÅ

åå VAD DET ÄR TRÅKIGT ATT INTE HA EN EGEN DATOR!!
När man bloggar måste man ju det läsa andras bloggar skriva lite varje dag.
Tur att jag får Låna Eriks dator ibland.
Jag här inte tid igentligen att sita här Ska ju packa ner nu det sista.
Jag anmälde telefon idag att den ska flyttas det kostar över 500 kr att göra??
Hmm??

Idag har jag tittat på Lindas en BC systers repotage i Expressen om sin bröstcancer resa och jag grät
stora tårar Starka lilla gumman Linda Kämpa på bamse kram till dig och alla Bc systrar.
Imorgon kommer jag att bara en massa rosa kläder för att de är Bröstcancer dagen.
Handla varorna så är vi flera systrar som överlever cancern.
Forskningen=Liv
Kram kram och ni alla blogg läsare rösta på mig varje dag på mn länk så kan jag vinna
kram sov gott hörs imorgon Rosa dagen
Så skönt

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Vinnaren av ett presentkort på 300 kr hos talkingclothes.se är nu utsedd. Gå in och se om det var du som vann! :D

2010-10-28 @ 21:02:47
URL: http://HTTP://FRIDASJOBLOM.BLOGG.SE
Postat av: kerstin

Nettan titta under det här inlägget kram tack

2010-10-28 @ 22:18:05
URL: http://lenaelisabeths.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0