Sovit

Nu har  vi sovit två nätter i nya lägenheten.Härligt känns det.Tack För idag tack alla för all uppvatningen kram kerstin
Idag har jag bytt till vinter däck på bilen sedan lämnat nycklarna till den gamla lägenheten.
Jag fick kaffe med äppeltårta av mina gamla grannar.När jag skulle åka märkte jag att mitt namn var borta
från dörren.Det kändes konstigt.Men när jag kom hem hit var mitt  namn på dörren här i Stureby.
Jag fick ett tråkigt samtal från fastighetsskötaren att de nya hyresgästerna inte tänker ta fönstrerna.
De lovade det för att de fick komma in ihelgen.Men sedan ville de inte det.
Så nu måste jag anlita en fönsterputsare.
Men men sånt är livet, finns värre saker.
Ta hand om er kram sov gott
ska ta hand om en kartong nu

Kommentarer
Postat av: kerstin

Är det ingen av alla mina läsare som har en bra,billig fönsterputsare?i Stockholm

2010-11-01 @ 22:40:51
Postat av: F

Får bli ägg kastning på deras fönster när dem ljuger sådär.

2010-11-01 @ 23:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0