Snö!!!

Herre Gud nu är det oväder i Stockholm  snö och modigt på vägarna
Jag och Erik  var med bilen skulle handla inför i morgon.
kom nästan inte fram trotts vinterdäck..
Härligt att de är på.
Titta och njut av den här bilden fin det är kärlek i luften kramImorgon är det min opertions dag jag är skit nervös.Vet inte riktigt varför med så är det.
De kommer att gå bra, jo det klart det gör.Men jag vet att jag kommer få ont igen.
Kommer att få sova bara  på rygg ett tag igen.
Nu kanske en del tycker at jag gnäller...Ja det gör jag med jag är trött på att operas, trött på att vara sjukskriven vill inget hellre att vara frisk och kunna jobba heltid igen saknar mitt jobb.vill inget hellre än
att slippa ha ont
Nog om det nu så ska jag packa en väska för att sova borta på sjukhuset en natt hoppas jag att det barta blir.
Kram och alla gå och körförsiktigtDen här såg vi i Lördags i Möllnbo

Ta hand om varandra
och er själva.
Och förbanna inte mörkret tänd ett ljus.

Kommentarer
Postat av: Jeanette

förstår att du är trött på operationer nu! Hoppas det går bra, det är jag säker på att det gör. kram

2010-11-09 @ 20:00:14
URL: http://nettansegenlilla.blogg.se/
Postat av: kerstin

Tack Jeanette klart det kommer gå bra.

Ja jag har flyttat trivs så klart.kram hälsa alla

2010-11-09 @ 21:33:27
Postat av: Nettan

Tänker på dig!! Känner och tror att det kommer att gå bra och att du efter detta slipper operationer.

kram kram

2010-11-10 @ 14:18:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0